неделя, 2 юни 2013 г.

dream


Нали си чувала как мечтите са безплатни? Човек бил нищо без мечти. Попитах колегите си за какво мечтаят. Да, точно за това. Пари, пари, любов, здраве, пари, нова кола, пари, нова жена, секс, пари. Никой не ме пита за какво мечтая аз. И напук на безразличието им си съставих списък. Искаш ли да го прочетеш? Не, не те интересува, изобщо. Невзрачен съм ти. Когато замених шамарите и тежката ръка с нежен допир, ти си тръгна. Искаше да се отнасям с теб като с боклука, какъвто всъщност си. А в един момент повярвах, че си онази, сещаш се специалната.

Мечтая да е гола пред мен, да я къпе слънцето, а морето да допълва извивките й.
Мечтая да съм в нея, докато вали.
Мечтая да ме целува, докато изтрие парфюма от кожата ми.
Мечтая да я видя в копринена нощница.
Мечтая да пия бяло вино от устните й.
Мечтая да прошепна в ухото й колко много я желая.
Мечтая да сънувам очите й.


Мечтая я нея: онази - далечната, различната, смеещата се, тичаща, освободена, дива – мечтая я истинска и ще я намеря.

Няма коментари:

Публикуване на коментар